Wednesday, February 20, 2013

KOREAN'S TALK


" VARIETY SHOW : STAR GOLDEN BELL "

Variety show di atas tu akan mengingatkan aku kepada kawan aku yang sorang ni. 
Dia Kpoppers jugak . Kami #Teamkpoppers :D
Tapi tulah dah lama kitaorang tak jumpa sebab dia dah pindah. kalau nak cerita pengalaman bersama rasanya tak cukup masa sebab banyak sangat benda yang terjadi . Lagi lagi kalau nak kira masa makan minum sama sama , belajar sama , bergosip , luahan perasaan , kongsi suka duka , cewahh , pftttttttt XD

Inilah dia , Arliana namanya :)


----> sambung balik cerita pasal Star Golden Bell
variety show ni sejak 7 November 2004 - 20 November 2010.
Jadi sekarang ni dah takde lagi episod terbaru. Just tengok 
episod yang lama lama je.Variety show ni ada 311 episod. Klik link dibawah untuk makluman selanjutnya

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

Arliana lah yang tengah syokkk layan variety show ni masa tu .
MASA TU merujuk kepada kepada kira kira TIGA tahun yang lepas -_-
. Lagi lagi ada Nichole( KARA ) , dia mmg minat gila dekat nichole tu. nichole tu mmg comel pun ^__^




Dan seperti yang semua orang tahu, semua ke pfttttt ?
RUNNING MAN MENGUASAI DUNIA VARIETY SHOW SEKARANG ^__^
Jaesuk ( Korean Nation MC ), Suk Jin , Jong Kook , Ji Hyo , Gary, Haha , Kwangsoo , Joong Ki (Ex-member) , Lizzy ( Ex-member)
Ada satu word yang aku betul betul nak cakap kalau aku jumpa diaorang iaitu DAEBAKKK. lol XD
Btw , variety show lain best jugak 
bagi aku 1st place goes to RUNNING MAN
2nd : Oh! My School
3rd : Strong Heart
4th : Family Outing 
5th : Happy Together 
6th : Hello Baby
7th :We Got Married
dan yang lain lain , banyak lagi , hehe 

Baru baru ni aku tengok BTOB B+ diary .comel je semua member BTOB .kalau rajin tengok lah ya. aku pasti sangat yang majoriti MELODY semua dah tengok :)


No comments:

Post a Comment

crossword