Wednesday, May 15, 2013

What's going on?


realitinya bieoneiepo oppars keluarkan lagu sama dgn apa yg aku alami XD
since when diaorang mcm ni?
bila nak keluar upu ni?
apa akan terjadi selepas semua orang sambung belajar?
apasal majikan aku buat macam tu?
bila aku nak dapat benda tu?
kenapa semua orang pelik?
dan kenapa aku pun pelik?
apa yg kau buat ni?
kenapa aku rasa annoying sangat sangat sebab benda kecik?
dendam tak elok kan? kan? hmm :/




begitu banyak tanda tanya sejak akhir akhir ni. pening //sapu minyak cap kapak

No comments:

Post a Comment