Saturday, May 7, 2011

EYE SMILE

Selamat Pagi atau mungkin Selamat Petang atau mungkin juga Selamat Malam :)
Cerita pasal mata ni aku memang suka tengok mata orang lain .
kalau cerita pasal EYE SMILE ,
majoritinya mesti lah orang KOREA kan :D

1. Hyo Yeon (SNSD)

2. Daesung (BIGBANG)
yang ini pula tak nampak mata sudah , haha 

3. sunny - hyoyeon -taeyeon- tiffany *eyesmile*

4. Jo kwon  & Ga In

5. Nichole (KARA) 

6. Tiffany (SNSD)



Tapi aku ada juga kawan yang EYE SMILE namanya Munira Atiqah :)


gambar yang tak berapa nak sopan sebab dia kena kepit dengan kaki orang , haha 
btw, still comel 

Orang lain pula , aku suka tengok mata zatul ikma ni . 
Sebab bulat sangat , haha :D



Aku suka tengok mata faten juga sebab ada bulu mata melentik , haha


lagi satu nak cakap , aku memang suka tengok mata orang walau macam mana keadaan sekalipun , sesungguhnya mata itu adalah anugerah terindah yang diberikan oleh ALLAH kepada kita semua :)


2 comments: