Saturday, December 22, 2012

Cuti -_-

Assalamualaikum :D

*gambar yg mcm takde kaitan , takpe it's okay sebagai penyeri XD *

sekarang ni aku tengah cuti panjang maklumlah lepas yesspiemmm haha 
Tapi kalau ikutkan takde lah panjang mana pun sebab masa cuti tu lah kena  

Cari kerja yg belum tentu dapat ke tidak 



Mohon untuk masuk ke pengajian tinggi

 Tunggu result keluar 
 Kena pergi latihan khidmat negara -..- tak tau lah siri 2 ke 3 nanti

 Tolong mak kat rumah //masa ni lah aku nak belajar masak kalau tak entah bila lagi hmm

MONOLOG DALAMAN: 
aku nak sambung jurusan apa nanti (Perakaunan)
lepas tu aku nak kerja apa (Akauntan)
masa cuti ni nak buat apa (nak kerja tapi tak dapat //sadlifeeuu
So sekarang ni kerja aku online lah memanjang  
yelah budak tanam anggur kan mcm ni lah gayanya 
tu lah majikan2 tu siapa suruh tak nak amik aku kerja //merungut -,- 




2 comments:

  1. ok,,part plkn 2 best.. :p
    nway pkai sunblock k,,nnt muka hitam mcm i.. :p

    ReplyDelete
  2. hahahaha ,harap2 best lah. ok . mesti pakai punya . tak mahu hitam lagi sekarang pun dah berbelang dah muka :D

    ReplyDelete